Steuntje in de rug met subsidie voor jouw activiteit!

Geplaatst op woensdag 3 juli 2024

Heb jij een leuke activiteit of idee voor jouw buurt, wijk of dorp? En heb je daarvoor behoefte aan een financieel steuntje in de rug bij de verdere uitvoering? Dan kom je misschien wel in aanmerking voor een gemeentelijke subsidie. Als je wilt weten hoe dit precies zit, kom dan eens lang bij ons subsidiespreekuur!

Op 20 juni organiseerden we al een algemene informatieavond over subsidiemogelijkheden. Misschien heb je deze avond toen gemist. Heb jij algemene vragen, dan kun je deze stellen via de mail: subsidiespreekuur@gemeentemaashorst.nl.
Er komen nu ook twee individuele spreekuren, waarbij jij jouw specifieke vragen kunt stellen. Deze spreekuren zijn op 15 en 16 juli voor inwoners en organisaties.

Is er veel belangstelling voor de spreekuren? Dan gaan we misschien later in het jaar nog een paar individuele subsidiespreekuren inplannen.

Handig om te weten:

• Deelnemen aan het spreekuur is gratis
  • Je krijgt een persoonlijk adviesgesprek
    Maashorstfonds is ook bij het gesprek. Het fonds bekijkt welke mogelijkheden er zijn voor cofinanciering van jouw idee of plan. Ook is er een participatieadviseur bij het gesprek om mee te denken over de plannen vanuit de gemeente, mocht dat nodig zijn.
  • Aanmelden is verplicht en kan tot en met 9 juli
    Stuur hiervoor een e-mail naar: subsidiespreekuur@gemeentemaashorst.nl. Geef aan voor welk van de spreekuren je je wilt aanmelden. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons.
  • Eindresultaat na adviesgesprek
    Na het gesprek ontvang je een kort verslag van de besproken subsidiemogelijkheden. Daarin zit ook een advies over vervolgacties.